بهترین سوئیچ برای دوربین مدار بسته چیست؟

چهارشنبه 20 شهريور 1398
14:27
alireza rahimi

سوئیچ های لایه ۲ را می توان برای پروژه هایی که نیاز به قابلیت اطمینان و کارایی دارند استفاده کرد. آنها از فن آوری برای اطمینان از سرعت و ایمنی با استفاده از مدرن ترین ویژگی های موجود برخوردار هستند. در زیر شرح مهمترین ویژگی های پروژه های دوربین مدار بسته آورده شده است.

در این مقاله ، من در مورد سوئیچ برای دوربین مدار بسته صحبت می کنم.

پورت های ۱۰۰ مگابیت در ثانیه : در یک پروژه دوربین مدار بسته دوربین ها برای پخش کامل فیلم HD با ضبط ۲.۵ مگابیت بر ثانیه (۱۹۲۰در ۱۰۸۰) با ۱۵ FPS (تنظیم پیش فرض بیشتر دوربین ها) نیاز دارند. اگر از سوئیچ ۲۴ پورت با انتقال ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه در هر پورت استفاده می کنید ، بدین معنی است که شما فقط از ۲.۵٪ ظرفیت هر پورت در هر جریان ویدیویی استفاده خواهید کرد.

پورت های گیگابیت: در بیشتر موارد برای اتصال دوربین ها ، فقط سوئیچ ها نیاز به درگاههایی دارند که فقط ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه هستند ، با این وجود برای اتصال بین دو سوئیچ یا با سرور می توانید از درگاه گیگابیت استفاده کنید که امکان جمع بندی ترافیک ۲۴ پورت را دارد. در یک پورت

پهنای باند: معمولاً سوئیچ هایی با ۲۴ پورت ۱۰۰ مگابیت در ثانیه و ۴ درگاه ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه با پهنای باند کلی ۸/۱۲ گیگابیت بر ثانیه وجود دارد ، این بدان معنی است که ما می توانیم از حداکثر ظرفیت درگاه ها بدون مشکل استفاده کنیم ، اما می دانیم که ما برای دوربین ها به اینچنین کانفینگی نیاز نداریم.

فیبر نوری: برخی از مدل های سوئیچ دارای ورودی های ماژول فیبر نوری هستند تا امکان اتصال به مسافت های طولانی را فراهم کنند.

افزونگی : اگر شما نیاز به استفاده از افزونگی در پروژه خود دارید ، سوئیچ توانایی کار با پروتکل های استاندارد STP و RTSP را دارد که افزونگی سرعت بالا را تضمین می کند.

LAN Virtual (VLAN): در پروژه هایی که نیاز به جدا کردن ترافیک پخش و پیاده سازی امنیت دارند ، VLAN ها بسیار مفید هستند ، بیشتر سوئیچ ها به شما امکان می دهند حداقل ۲۵۶ VLAN را با استاندارد protocoal 802.1Q مدیریت کنید.

==> من به شما توصیه می کنم مقاله یادگیری نحوه تنظیم VLAN ها برای دوربین مدار بسته را بخوانید تا درباره VLAN ها بیشتر بدانید (واقعاً مهم است).

Multicast: در هنگام کار با پخش چند کاره ضروری است سوئیچ باید اجازه استفاده از protocoI های خاص مانند IGMP snooping v1، v2 یا v3 یا queryier IGMP را بدهد.

COS و QoS: در شبکه ای با دستگاه های مختلف ، بعضی اوقات لازم است که برخی از آنها اولویت بندی شود ، در این صورت استفاده از فناوری COS (هزینه سرویس) و کیفیت خدمات (QoS) باید روی سوئیچ موجود باشد.

امنیت: برای اجرای امنیت توصیه می شود برخی از ویژگی ها مانند ۸۰۲.۱X ، Radius و TACAC را داشته باشید ، بنابراین فقط دوربین ها و سرورهای مانیتورینگ / ضبط می توانند به شبکه وصل شوند. اطمینان حاصل کنید که سوئیچ از فناوری لازم برای اجازه دادن به این نوع امنیت برخوردار است

نظارت : نظارت بر استفاده از سوییچ با پروتکل استاندارد SNMP v1، v2، v3 تا زمانی که سوئیچ از این پروتکل ها پشتیبانی می کند ، امکان نظارت دارد ، همچنین جالب است که ویژگی مانیتورینگ بسته هایی که از طریق استفاده از درگاه تردد می کنند وجود دارد.انجام دهید

سوئیچ ها نه تنها جعبه هایی با درگاه های موجود برای اتصال کابل ها هستند ، بسیاری از ویژگی های قابل استفاده برای بهبود پروژه شما را دارن. از این امر آگاه باشید تا بهترین استفاده را از تجهیزات داشته باشید.


[ بازدید : 1236 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی هایک ویژن بهترین برندهای دوربین مداربسته در سال 98 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]